fredag den 7. marts 2014

Leopardpletter

Jeg måttte hoppe Happy Monday (og åbenbart også en masse andre dage) over. Pludseligt bliver man single, starter i praktik, skal på ilderudstilling og bliver syg. Godt så. Nu skulle jeg vidst være tilbage igen.

Jeg fik nye pensler i lørdags på ilderudstilling. Fra Ebay, ikke fra en ilder. Camilla havde været så sød at bestille dem til mig, fordi jeg ikke tør at kaste mig ud i ebay-livet.
Hvad er mere oplagt end at sidde og ordne negle sådan en dag? Idiot som jeg var, havde jeg kun fået 2 næsten ens China Glaze, en sort + Seche med mig. Og en ordentlig bunke stampingplader. Men så kunne jeg da forsøge at være kreativ med de pensler der. Desværre rækker mine kunstneriske egenskaber ikke så langt, så det eneste der kom ud af det var leopardpletter... igen.




Basen er CG - admire og fyldet i prikkerne er CG harmony.

Jeg brød mig bestemt ikke hvordan lakken trak streger, som man kan ane neden under pletterne.
Tror ikke at jeg kommer til at bruge den som base igen. En skam, det er ellers en fin metallic.

Vil forsøge at bygge en lysboks her i weekenden, så jeg kan tage bedre billeder. For det der fis jeg viser nu, holder da ikke en pind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar