mandag den 10. februar 2014

Endnu en af de der negle-blogs

Follow my blog with Bloglovin Næ, se nu der: mit første blogindlæg. Hvor rørende..

Det første indlæg skulle været for ugevis siden. Men der kom lige en influenza, 3 forkølede ildere og en total mangel på kreativitet i blognavne i vejen for processen.
Men nu er den her, så velkommen til Polish My Day Away! Hvorfor det navn? Aner det ikke. Måske fordi jeg har en dårlig vane med at synge mine ilderes navne ind i alverdens tekster. Nogle dage bliver det bare vendt om til polish, når jeg har indåndet for meget acetone (igen).
Har set alt for meget God Morgen DK mens jeg har ligget i mine febertåger på sofaen. Jeg kan ikke engang lide det program, men af mærkværdige årsager insisterer min hjerne på at se det hver evig eneste morgen.
Okay, det her er bare random ævl. Ville også bare frem til at DAD har jubilæum nu her (i følge TV, det var der min sammenkobling var) og så kom jeg til at synge 'Polish My Day Away' ved en fejl - så der var den!
.. og så var jeg faktisk bare ret træt af at lede efter navne. Det tror jeg faktisk at ret mange var rimeligt trætte af at høre på.

Nu vil jeg prøve at poste det her for at se om det virker. Snart følger mit første 200% neglerelaterede opslag.. hvis dét selvfølgelig vil komme til at virke.

HÆNG PÅ DERUDE !





2 kommentarer: