mandag den 17. februar 2014

Happy Monday: Flowers

Så blev det tid til endnu en omgang af Happy Monday

Denne gang er temaet flowers - det er blomster, hvis nogen skulle være i tvivl - og jeg har denne gang kastet mig ud i noget frihånd.

Det er nok 6 måneder siden, at jeg sidst sad med et dottingtool i hånden. Siden jeg lærte at stampe nogenlunde ordenligt, har jeg sat alt for meget andet til side. Engang sad jeg næsten hver uge og lavede prikker i alle slags størrelser og former. Burde virkeligt tage det op igen, man kan lave ekstremt mange simple og alligevel lækre designs bare ved hjælp af dottingtools (eller duttere, som jeg altid kalder dem).

Jeg startede med at ligge 2 lag af China Glaze: Sunday Funday:

Herefter lavede jeg, med en sort lak, 6 prikker i en rundkreds og fyldte det hele ud med samme farve:
I midten af alle de sorte blækklatter lavede jeg en enkel prik med sølv:

og tada! Blomster... eller noget i den retning.

På langfingeren har jeg lavet en accent-negl med Sally Hansen: Showgirl Chic, en af deres gem crush lakker, som jeg var så heldig at få fingre i, da de stod til halv pris i Matas engang sidste år. Midt i alt sølvet har den større glitterstykker, hvis blå farve matcher den blå China Glaze ret godt.

Hele hånden:



Husk at gå ind og se, hvad de andre tøser har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar