onsdag den 12. februar 2014

Gradient stamping: 2. del

Dette er en anden udgave af det gradient stamping, som jeg legede med til søndags-negle-hygge-dagen hos Ina.
Her er selve det stampede mønster lavet som gradient. Jeg har brugt en gul og rød konad stamping lak. De 2 farver til fordelt i hver sin stribe på pladen, hvorefter jeg i stedet for at skrabe det overskydende lak væk én gang, gentog processen 4-6 gange. Her opstod den orange farve i midten.

Jeg gik lidt efter at skabe noget som skulle forestille flammer, hvilket jeg selv syntes lykkes ret godt.
Planen var oprindeligt at lave det på sort, men farverne var desværre ikke stærke nok. Det lignede mest af alt, at en vatrondel med farvelade havde taget boplads på min negl. Så her er den altså på hvid:






Mine neglebånd er ikke for kønne. Afrensning er en af de ting som jeg skal øve mig meget mere på. Heldigvis har jeg nye pensler på vej.


I slutningen af ugen fandt jeg en hollandsk side med billig china glaze. Min efterhånden faste porto-splitter var dog lidt i tvivl om hvor de sendte fra. Mens vi ventede på svar fra folkene bag siden, ophørte tilbuddet dog. Hun gav dog ikke op, og nu har vi henved 20 China Glaze på vej fra Holland.
Glæder mig til at vise dem frem herinde.. og i kan også godt tage og glæde jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar